Tuesday 5 June 2007

Nokia Trends Lab @ Litexpo

Nepaisant pernelyg skuboto pasiruošimo ir dviejų valandų vėlavimo, į Litexpo tą vakarą atėjau nusiteikusi išgyventi „geriausią šių metų renginį“. Tiesa, nustebino organizatorių pasirinkimas pradėti pasirodymus jau 19.00val. Tokiu metu tusovčikai tik eina pamiegot prieš naktinę kelionę. Matyt mėnulio pilnatis užmigdė juos ilgam – nepanašu, jog Nokia Trends Lab sukvietė visus reiverius.

Tik įėjus į Litexpo mane pasveikino taiklus kaimyno komentaras – „O, Jėzau, kaip čia šviesu!”. Ir tai buvo tiesa.. Balti kilimai, turėję pagerinti garso kokybę, visą salę padarė permatomai šviesia. Kadangi buvau nusiteikusi reivui, tai toks išpuolis mane suglumino ir norėjosi pasislėpti kuriam nors giliausiam kampe. Nepavyko, vos pakabinus striukę atsidūriau VIP pakyloje, kurioje šypseną kėlė viskas – nuo furšeto iki „fainų žmonių“, visiskai neatitinkanciu mano galvoje sukurto VIP koncepto. Todėl greitai „nusileidau ant žemės“ ir ėjau ieškoti garso, nes scenoje kaip tik pasirodė juodų kojinių mėgėjai – Ladytron. Taciau aplink pamaciusi tik peciais trukciojancius draugus, nebesistengiau suprasti, ka dainuoja internacionaline kompanija ir emiausi turo po barus, nes gero vaibo truko lygiai taip, kaip man iprastos Exitines tamsos.

Audio Bullys mano atmintyje isnyksta sulyg sakiniu "yes, that's audio bullys", kuri pasakiau Parham'ui, netiketai patekusiam mano globoj. Negirdejau nei apie ka, nei kaip jie grojo. Toliau pasaka seke Nesakyk Mamai, o as vis plaukiojau minioje dalindama save visiems po truputi. Negirdejau ir DJ Hell isstojimo. Jam ipusejus isokau i minios prieki tikedamasi bent trumpo reivo. Bet pernelyg minimaliskas kosejimas mane visai uzgloste, aplink neberadusi pazistamu (visi iseje miegot arba i afterparcius), taip ir nesulaukusi nei vieno gero prichodo palikau labaratorija tyrineti tiems, kurie jau savaime buvo kitame pasaulyje...

_____________________

O tu nieko negalvok

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.

Blog Archive